נתניהו: "נצטרך לחפור מנהרות"

איתי גדסי No Comments on נתניהו: "נצטרך לחפור מנהרות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו חנך את תחנות הרכבת החדשות ברעננה ואמר: "ביחס למנהרות – אנחנו גם בונים וגם הורסים. אנחנו הורסים את מנהרות הטרור ומנגד בונים כאן את המנהרות האלה שמקצרות את הטווחים"

נתניהו וכץ בסיור ברכבת צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר התחבורה ישראל כץ השתתפו בטקס חנוכת תחנות רכבת רעננה-דרום ורעננה-מרכז. לפני הטקס רה"מ נתניהו והשר כץ נסעו ברכבת מתחנת רעננה-מערב לתחנת רעננה-דרום.

ראש הממשלה נתניהו אמר: "כשעברנו עכשיו בנסיעה מצד אחד של רעננה לצד השני, ורואים את המגדלים הבוהקים, ואתה רואה את ההיי-טק, אתה רואה את הקידמה והשגשוג ואת הפארקים – אתה רואה את ישראל המתחדשת ואתה רואה את העתיד, ממש העתיד".

על ההבדל שבין המנהרות הזוכות לתחזוק לבין אלו "הזוכות" לטיפול צבאי, אמר נתניהו "ביחס למנהרות – אנחנו גם בונים וגם הורסים. אנחנו הורסים את מנהרות הטרור של אותם אנשים שלא משקיעים כמונו בחיים הטובים של אזרחיהם אלא רק כיצד לפגוע בנו. ומנגד בונים כאן את המנהרות האלה שמקצרות את הטווחים".

לסיום אמר נתניהו: "אמרתי לישראל (כץ) עכשיו שעם כל החיבור העצום שאנחנו עושים – צפון אל דרום אל מרכז, מרכז מול מרכז – אנחנו הרי מחברים את הכל ופותחים את הכל האפשרויות הללו. בסופו של דבר בתוך הערים, אף על פי שנעשה ניסיון לעשות עבודה מאוד חשובה עם רכבות עיליות, רכבות תחתיות, כבישים מהירים ונתיבים מהירים, בסופו של דבר נצטרך לחפור הרבה מנהרות בטכנולוגיה חדשה".



0 תגובות